เมนูหลัก
|
|
| เลือก ปีการศึกษา: 2 / 2563 | | รายชื่อ | (Require login before downloading) |
|
รายวิชานี้ไม่เปิดสอน ภาคการศึกษาที่ 2/2563 หรือ ข้อมูลกำลังอยู่ในระหว่างเตรียมการ | Course Description การเรียนรู้ถึงขอบเขต บริบทและความท้าทายของการตลาดระหว่างประเทศ ความสัมพันธ์ทางการตลาดสากล การศึกษาถึงผู้คนและวัฒนธรรมต่างชาติ การเมืองและกฎหมายที่มีผลต่อการตลาดระหว่างประเทศ ทฤษฎีการตลาด นโยบายผลิตภัณฑ์ การเข้าสู่ตลาดต่างประเทศ การสื่อสารการตลาด การกำหนดราคา การให้บริการเทคโนโลยีสารสนเทศและการจัดการการตลาดระหว่างประเทศ
The course delivers knowledge on a variation of aspects relating to the subject, such as scope, context & challenge of international marketing, international markets and their interrelationship, people & culture across the world, politics and laws affecting international marketing, global marketing strategy, international marketing intelligence, international product policy, entering a foreign market, international marketing communication, pricing for international markets, international marketing of services, information technology for international marketing, and international marketing Management
หมายเหตุ เรียน C = Lecture L = Lab R = ประชุม S = Self Study T = ติว หมวด B = วิชาเสริมพื้นฐาน E = วิชาเลือกเฉพาะสาขา F = วิชาเลือกเสรี G = วิชาศึกษาทั่วไป M = วิชาพื้นฐาน W = วิชาบังคับ X = - ยังไม่กำหนด |
| |